Tack för senast, Nationernas hus!

Lördagkvällen den 21 februari på Nationernas hus kulminerade i dans, dans och dans när dansgolvet fylldes med baktaktsgungande studenter. Vi vill rikta ett stort tack till alla som kom, vad fina ni var! Vi vill påminna om att kvällen bara var en försmak på vad som händer om två veckor, när Gaiakollektivet tar Scharinska villan i besittning tillsammans med Umeå Beat Collective lördagen den 7 mars. Om du tyckte att det var ösigt i lördags kväll så kommer du älska oss på Scharinska!


Bilden är tagen på Nationernas hus den 21 februari 2009.

Kommentarer
Postat av: ylva

Gaia är bäst! Tack för musiiiiken!

2009-02-22 @ 14:04:55
URL: http://sakomsolen.wordpress.com
Postat av: Johan / DJ Ital Sounds i Gaiakollektivet

Tack så mycket! Är tacksam för alla som kom dit och tacksam för känslorna jag fick!

Reggaemusik är för mig en känsla och jag är tacksam att jag får möjligheten att sprida känslan. En känsla för själen, hjärtat, kroppen - Kärleken.

Reggaemusiken är en spirituell inspiration och motivation skapad för människor, för känslan!

Från skapelsens Gaia (mother earth) till kosmos till människan! Thanks and Praises!

Love!

2009-02-22 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0