7:e november närmar sig...

I Gaiakollektivet peppar vi redan inför Scharinska 7:e november och nu kan vi släppa en fet nyhet. Från Jamaica kommer vi att gästas av Dr. Bright, även känd som Rasta Shaka. Med andra ord, det kommer bli reggae på riktigt. Redan klara för kvällen är Balettakademiens dancehalldansare och Governor Andy också Gaiakollektivet förstås. Det kommer att bli en mad show, så kom dit för att dansa dig svettig hela natten lång.


Dr. Bright aka Rasta Shaka (JAMAICA)

/DJ Peace, Gaiakollektivet

Kommentarer
Postat av: Stina

Kan inte ni fixa så det är 18årsgräns. Jag vet jättemånga som vill komma och som dansar dancehall(som jag själv), men som är under 20. SNÄLLA kan ni inte fixa?



Ni äger

2009-10-10 @ 18:01:40
URL: http://theshiet.blogg.se/
Postat av: Peace

Vi ska göra allt vi kan för att få till åldersgränsen. Kul att du gillar det förresten

/Peace

2009-10-14 @ 11:00:31
Postat av: Robin

Låter ju bra...men vem/vilka är Rasta Shaka? Finns det något att lyssna på någonstans? Låter ju som nån Jah Shaka rip-off ;)

2009-10-16 @ 19:52:45
Postat av: Johan

Jag lägger ut några låtar på vår myspace snart idag och länkar härifrån. gaiakollektivet på myspace. Ingen rip-off. Han spelar under namnet Dr. Bright, men har även gjort sig känd på Jamaica som Rasta Shaka.

2009-10-17 @ 14:14:02
Postat av: Johan

Musikspelarfunktionen på myspace ligger för närvarande nere så ni tvingas tyvärr från att höra musik från Dr. Bright just för tillfället. Jag försöker igen imorrn. Stay blessed until then!

2009-10-17 @ 17:10:00
Postat av: Olivia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 16:00:28
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0